|Pinaghalean nin pangaran: Arunachal ('dawn-lit mountains') and Pradesh ('province or territory')|
|Mga palayaw: |
"Land of Rising Sun"
Satyameva Jayate (Truth Alone Triumphs)
|• State||83,743 km2 (32,333 sq mi)|
|Ranggo nin hiwas||14th|
|Elebasyon||2,432 m (7,979 ft)|
|Pinakahalangkaw na elebasyon|
|7,060 m (23,160 ft)|
|Pinakahababang elebasyon||44 m (144 ft)|
|Kodang ISO 3166||IN-AR|
An Arunachal Pradesh (/ /, lit. Dawn-Lit Mountain Province) iyo an estado sa Amihanan-subangan na Indya. Naporma iyan gikan sa North-East Frontier Agency (NEFA) rehiyon, asin dineklara iyan kan Indya bilang estado kaidtong Pebrero 20, 1987. An Itanagar iyo an saiyang kabisera asin an pinakadakulang banwaan. Napapalibotan kaiyan an estado kan Indya na Assam asin Nagaland sa habagatan. Naghihiras iyan nin internasyonal na hangganan sa Bhutan sa solnopan, Myanmar sa subangan, asin pig-aagawan 1,129 km hangganan sa Awtonomong Rehiyon kan Tibet kan Tsina sa amihanan sa McMahon Line.
Toltolan[baguhon | baguhon an source]
- "Arunachal Pradesh: Physiography, At a glance". gbpihedenvis.nic.in. Hosted by: G.B. Pant National Institute of Himalayan Environment and Sustainable Development. Sponsored by: Ministry of Environment, Forest & Climate Change, Govt of India. ENVIS Centre on Himalayan Ecology. Retrieved 23 June 2021.
- "4 Reasons Why Arunachal Pradesh is a Natural Wonderland". Outlook India Traveller (in English). 26 June 2018. Retrieved 23 June 2021.
We may as well call Arunachal a flowery paradise. Arunachal is also called Orchid State of IndiaUnknown parameter
- Government Archived 7 October 2016 at the Wayback Machine.
- "Lt General Kaiwalya Trivikram Parnaik sworn - in as Arunachal Pradesh Governor". ThePrint. ANI. 16 February 2023. https://theprint.in/india/lt-general-kaiwalya-trivikram-parnaik-sworn-in-as-arunachal-pradesh-governor/1377280/.
- "Pema Khandu sworn in as Chief Minister of Arunachal Pradesh". The Hindu. http://www.thehindu.com/news/national/pema-khandu-sworn-in-as-chief-minister-of-arunachal-pradesh/article8862082.ece.
- "BJP forms govt in Arunachal Pradesh". The Hindu (Arunachal Pradesh). 31 December 2016. http://www.thehindu.com/news/national/other-states/BJP-forms-govt-in-Arunachal-Pradesh/article16969345.ece.
- "Report of the Commissioner for linguistic minorities: 47th report (July 2008 to June 2010)" (PDF). Commissioner for Linguistic Minorities, Ministry of Minority Affairs, Government of India. pp. 122–126. Archived from the original (PDF) on 13 May 2012. Retrieved 16 February 2012. Unknown parameter
- "Ministry of Development of North Eastern Region, North East India". mdoner.gov.in. Retrieved 22 February 2022.
- "WORKING IN HINDI LANGUAGE" (PDF). rajbhasha.gov.in. Retrieved 22 February 2022.
- "Subnational HDI".
- "Sex ratio of State and Union Territories of India as per National Health survey (2019-2021)". Ministry of Health and Family Welfare, India.
- "Basic Statistical Figure of Arunachal Pradesh" (PDF). Archived from the original (PDF) on 2 February 2016. Retrieved 27 January 2016. Unknown parameter
- "Symbols of Arunachal Pradesh". knowindia.gov.in. Archived from the original on 12 November 2013. Retrieved 15 October 2013. Unknown parameter
- "Symbols of Arunachal Pradesh". Archived from the original on 11 March 2015. Retrieved 15 October 2013.
- "State Fishes of India" (PDF). National Fisheries Development Board, Government of India. Retrieved 25 December 2020.
- "State Trees and Flowers of India". flowersofindia.net. Archived from the original on 16 April 2016. Retrieved 27 January 2016. Unknown parameter
- "State Tree of Arunachal Pradesh" (PDF). Archived from the original (PDF) on 3 February 2016. Retrieved 27 January 2016. Unknown parameter
- "Arunachal Pradesh". Lexico UK English Dictionary. Oxford University Press. Archived from the original on 16 May 2021. Unknown parameter
- "'We Wake Up at 4 am': Arunachal Pradesh CM Pema Khandu Wants Separate Time Zone". Outlook. 12 June 2017. https://www.outlookindia.com/website/story/we-wake-up-at-4am-arunachal-cm-pema-khandu-wants-separate-time-zone/299308.
- Choudhury, Ratnadip (23 September 2020). "Arunachal Residents Write To PM On Road Project, Quote National Security". NDTV.com. https://www.ndtv.com/india-news/arunachal-pradesh-residents-quote-national-security-as-they-write-to-pm-modi-on-stalled-road-project-2299974.
- "Mapping India and China's disputed borders" (in en). Al Jazeera. 10 September 2020. https://interactive.aljazeera.com/aje/2020/mapping-india-and-china-disputed-borders/index.html.