Wang in 2007
|Kamundagan||Vera Ellen Wang|
Hunyo 27, 1949
New York City, New York, U.S.
|Alma mater||Sarah Lawrence College|
|Mga gawad||CFDA's womenswear designer of the year, 2005; André Leon Talley Lifetime Achievement Award|
Karera[baguhon | baguhon an source]
Naging editor si Wang kan Vogue pakatapos na ini makagradwar sa Sarah Lawrence College, siya an pinaka-hoben na editor sa magasin. Siya yaon sa Vogue nin 17 na taon, Naghali siya kan 1987. Nagin kaiba niya si Ralph Lauren na nakatrabaho niya nin duwang taon. Kwarenta anyos siya kan magretiro asin naging solo sapagdesinyo nin mga badong pangkasal.
Naggibo si Wang nin mga badong pagkasal sa mga sikat na artista arog ni Chelsea Clinton, Karenna Gore, Ivanka Trump, Campbell Brown, Alicia Keys, Mariah Carey, Victoria Beckham, Sarah Michelle Gellar, Avril Lavigne, Hilary Duff, Khloe Kardashian, asin Kim Kardashian. Sinulot man ni Michelle Obama an desinyo kaini
Personal na buhay[baguhon | baguhon an source]
Kan1 989, pinakasalan ni Vera si Arthur Becker sa nterfaith Baptist asin Hudyong seremonya  They resided in Manhattan with their two adopted daughters, Cecilia (born 1990) and Josephine (born 1993). Becker was the CEO of the information technology services company NaviSite until August 2010. In July 2012, Vera Wang Co. announced that the couple had separated. The separation was amicable.
Pilmograpiya[baguhon | baguhon an source]
Mga Pelikula[baguhon | baguhon an source]
Telebisyon[baguhon | baguhon an source]
- Gossip Girl (2012) as herself.
- Keeping Up with the Kardashians (2011) as herself.
- Chelsea Lately (2011) as herself.
- The Celebrity Apprentice (2008) as herself.
- Ugly Betty (2007) as herself.
Libro[baguhon | baguhon an source]
Mga toltolan[baguhon | baguhon an source]
- "Vera Wang Wed To Arthur Becker". The New York Times. June 23, 1989. Retrieved April 23, 2010.
- Friedman, Vanessa (September 15, 2014). "設計師王薇薇的房間，那裡什麼都沒有" (in zh). The New York Times. https://cn.nytimes.com/fashion/20140915/t15verawang/zh-hant/.
- "Vera Wang". Fashion Model Directory.
- "The 12 Most Stunning Vera Wang Brides". Vogue. June 27, 2014.
- "Gore's Eldest Daughter Weds New York Doctor In Washington". CNN. July 12, 1997. http://edition.cnn.com/ALLPOLITICS/1997/07/12/gore.wedding.
- "NBC's Campbell Brown Gets Married". People. April 2, 2006.
- "Archived copy". Archived from the original on February 8, 2009. Retrieved March 8, 2017. Unknown parameter
- "Celebrities who wore Vera Wang on their wedding day". Hello!. October 13, 2013. p. 3.
- "Celebrities who wore Vera Wang on their wedding day". Hello!. October 13, 2013. p. 4.
- "Michelle Obama Dons Vera Wang". Elle Magazine. December 5, 2011. Archived from the original on July 11, 2012. Unknown parameter
- "Photos: 10 Best Dressed: Week of December 12, 2011". Vogue. December 2011. Archived from the original on February 15, 2012. Unknown parameter
- "Vera Wang Wed To Arthur Becker", New York Times, June 23, 1989
- Todd, Anne M. (2007). Vera Wang. ISBN 9781438100388.
- "Vera Wang, Arthur Becker Separate After 23 Years Of Marriage". Huffington Post. July 11, 2012. https://www.huffingtonpost.com/2012/07/11/vera-wang-arthur-becker-separate-_n_1664277.html.
Panluwas na takod[baguhon | baguhon an source]
|An Wikimedia Commons igwa nin medya dapit sa Vera Wang.|